Ezelsveldlaan 67
Volg ons op: Facebook Twitter Youtube Google+

Lidmaatschap Alopecia Vereniging

Lidmaatschap

Als je lid word van de Alopecia Vereniging ontvang je gratis onze brochure/folder over alopecia en de HaarOm bijeenkomsten. Verder krijg je ons blad 'Hoofdzaak' toegestuurd. Lees verder

Als lid kan je gratis deelnemen aan alle door de vereniging georganiseerde bijeenkomsten, evenementen en themadagen. Lees verder

De contributie bedraagt:

• € 25,00 (euro) per jaar (betaling per incasso)

Het lidmaatschap loopt van 1 januari tot 1 januari en wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd. Voor het opzeggen geldt een opzegtermijn van 4 weken. Het lidmaatschap eindigt dan op 1 januari van het eerstkomende jaar. Nieuwe leden die in de loop van een jaar lid worden, zijn voor het hele jaar contributie verschuldigd. Bij aanmeldingen op of na 1 november, gaat de contributie pas in vanaf het volgende jaar.

Als u zich na 1 november aanmeldt, gaat de contributie pas in vanaf het volgende jaar. Diverse zorgverzekeraars vergoeden het lidmaatschap van een patiëntenvereniging. - See more at: http://www.alopecia-vereniging.nl/direct_lid_worden.php#sthash.rh1DKsOz.dpuf

Let op! Diverse zorgverzekeraars vergoeden het lidmaatschap van een patiëntenvereniging. De Alopecia Vereniging heeft een ANBI-status, zodat giften en kosten ook bij de belasting kunnen worden opgeven.

Wanneer kun je lid worden?

Je kunt lid worden als je 16 jaar of ouder bent. Wordt je lid vanwege een kind met alopecia dan vragen wij om zowel eigen gegevens te vermelden als die van het kind. We kunnen dan gericht uitnodigingen versturen als er activiteiten zijn speciaal voor kinderen en jongeren. Rechtspersonen (bedrijven, stichtingen etc.) kunnen geen lid worden maar wel donateur.

Direct lid worden

De regels van de vereniging vindt u in de Statuten en het Huishoudelijk reglement (pdf).