Ezelsveldlaan 67
E: info@alopecia-vereniging.nl
Volg ons op: Facebook Twitter Youtube Google+

HaarOm

HaarOm te Woerden – 30 oktober, 6 en 13 november.

Heb je alopecia en behoefte om in contact te komen met andere vrouwen met alopecia? Dan zijn de HaarOm bijeenkomsten echt iets voor jou. De laatste regionale HaarOm-sessie van dit jaar, wordt gehouden op 30 oktober, 6 en 13 november van 13.30 tot 15.15 uur, Ampéreweg 13b te Woerden.
Schrijf je meteen in per mail naar: info@alopecia-vereniging.nl of kijk hier voor meer informatie over HaarOm: http://www.alopecia-vereniging.nl/haarom.php

Ontmoet elkaar bij de HaarOm bijeenkomsten van de Alopecia Vereniging

Heb je behoefte om in contact te komen met andere vrouwen die alopecia hebben? Wil je meer inzicht krijgen in jezelf en op welke wijze alopecia een rol speelt in jouw leven en hoe je hiermee omgaat? Dan is HaarOm iets voor jou!

Voor wie?
HaarOm is voor alle vrouwen* met haarverlies (alopecia). Het maakt niet uit welke vorm van Alopecia je hebt of in welke fase je zit. HaarOm is voor onze leden gratis. Niet leden betalen éénmalig 25 euro. Hierbij zit één jaar lidmaatschap inbegrepen.

Wat?
Er zijn drie bijeenkomsten welke 1 x per week achtereen plaatsvinden. Elke week heeft een ander thema:
Week 1: mijn alopecia en ik
Week 2: mijn alopecia en de buitenwereld
Week 3: mijn alopecia en mijn kracht

De HaarOm bijeenkomsten zijn zogeheten huiskamerbijeenkomsten, daarom per sessie maximaal 10 deelneemsters.
In drie weken tijd leer je niet alleen jezelf maar ook elkaar beter kennen en worden nieuwe vriendschappen gesloten.

Waar?
De HaarOm bijeenkomsten worden op verschillende locaties in Nederland gehouden.

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe geschikte locaties en ruimtes. Weet jij een goedkope en wellicht gratis ruimte? Laat het ons weten. Let op, de voorwaarde van de ruimtes is ‘neutraal’ terrein. Dus niet bij een ziekenhuis, haarwerker, kapper, psycholoog oid. Ook moet de ruimte kunnen worden afgesloten, zodat er niet kan worden gestoord. Heb jij een goede locatie tip? Stuur gerust een mail.

Wanneer?
De bijeenkomsten worden in eerste instantie 2x per jaar gehouden, maar bij groeiende vraag kan dit worden uitgebreid. We houden u op de hoogte middels de nieuwsbrief en website. Na publicatie van data en locatie kan worden ingeschreven. Hou daarom de website en/of nieuwsbrief goed in de gaten. Heb je jezelf nog niet ingeschreven voor de nieuwsbrief, dan kan dat hier.

Door wie?
HaarOm is een initiatief van vrijwilligsters Evelyn van Beers en Marion Smaling en voorzitter Marion Kremer. Zij begeleiden de bijeenkomsten, maar kunnen in de toekomst alle hulp goed gebruiken. Dus, ben jij als lid van de vereniging deelneemster geweest van HaarOm en wil je dit als gespreksleidster graag voortzetten? Stuur ons dan een mail.

Met wie?
Lees hier de verhalen van de HaarOm deelneemsters.

Wil je meer weten of vragen hebben? Mail of bel gerust (+31 (0)6 364 850 17

*In de toekomst zal HaarOm worden uitgebreid voor verschillende doelgroepen, als teenagers, ouders van en bij interesse partners van en/of mannen.