Alopecia Najaarsconferentie en Algemene Leden vergadering op zondag 4 oktober 2020

Het is ook voor de Vereniging een bijzonder jaar. De geplande dag van 25 april kon niet doorgaan en is doorgeschoven naar zondag 4 oktober, dat is al gecommuniceerd. Echter er zijn toch enkele wijzigingen want de Vereniging is uiteraard gebonden aan huidige Covid-19 regels.

Door de verplichte 1,5 meter regel kan de Ledendag daarom dit jaar NIET plaatsvinden in De Landgoederij  te Bunnik.

De dag wordt wél in Bunnik gehouden in de Evenementen Locatie:

STUDIO A12
Schoudermantel 52
3981 AH Bunnik

Op deze locatie is het mogelijk te voldoen aan de Covid-19 eisen van dit moment vastgesteld door de Rijksoverheid, zie de volgende link:

Het gehele pand staat ons ter beschikking, onze privacy is hiermee gewaarborgd. De zalen zijn zeer ruim en hoog en beschikken over een professioneel luchtafzuigsysteem. De lucht in de ruimte wordt naar buiten afgezogen en frisse buitenlucht gaat van buiten naar binnen. Met de vele lampen, aanwezig op deze locatie, kan toch een intieme sfeervolle omgeving worden gecreëerd.

Tot op heden was het mogelijk om in te schrijven met een introducé. Echter we hebben als bestuur besloten hier dit jaar van af te stappen. Daarom het verzoek om alleen (zonder introducé) te komen. Een ouder die noodzakelijkerwijs een minderjarig kind (met alopecia) begeleidt, is uiteraard welkom. Voor de kinderen wordt zoals gebruikelijk opvang geregeld.

Dit is even wennen, maar als iedereen alleen komt is het contact met andere leden zo gelegd en de locatie biedt overal de mogelijkheid om 1,5 meter afstand te kunnen houden. De leden die zich al hebben aangemeld hoeven niet opnieuw in te schrijven. Wel zal gevraagd worden op de presentielijst naast de  naam ook telefoonnummer te vermelden en als gezondheidscheck een passende verklaring af te geven.

Neem deze dag wel mondkapjes mee. Of en op welke momenten deze gebruikt moeten worden, kunnen we op dit moment nog niet aangeven. Maar ook hier geldt beter mee verlegen dan om verlegen. We zullen in ieder geval de dan geldende richtlijnen volgen.

En als laatste, de ondertussen bekende zin : Bij klachten thuisblijven.

Helaas komt de workshop Henna Tekenen te vervallen.

Zoals eerder vermeld, het is een heel bijzonder jaar en met de mogelijkheden die ons zijn geboden, streven wij er naar om samen met onze leden er mooie en waardevolle dag van te maken.

Graag verwelkomen wij je van harte op zondag 4 oktober a.s.