Zorgverzekeringen 2021

Geplaatst op 09-11-2020  -  Categorie: Algemeen historie

Zorgverzekering 2021zorgverzekeringen-2021 2

Zoals je van ons gewend bent, informeren wij je graag over het kiezen van een zorgverzekering. Het overstapseizoen is begonnen. Overstappen op zich is geen must maar wel dringt de vraag zich weer op of je bij je huidige zorgverzekeraar nog een passende dekking hebt.
Ieder jaar wijzigen immers de overheid en zorgverzekeraars onderdelen van de basis- en aanvullende zorgverzekeringen.
Wellicht is jouw persoonlijke situatie dusdanig veranderd waardoor het raadzaam is bepaalde vergoedingen uit te breiden of juist te beperken.

Een gunstige dekking ten aanzien van de aanschaf van een pruik, haarwerk of andere alternatieve haaroplossing staat bij veel van onze leden voorop of is ten minste van belang.
We zien ten opzichte van vorig jaar ook nu weer bij de top 5 zorgverzekeraars in de vergoedingen voor haarwerken wel wat veranderingen. De mogelijk voor u relevante vergoedingen zijn aanzienlijk ingeperkt. Zo is er nu geen enkele polis meer die een 100% vergoeding voor haarstukken biedt. En een aantal polissen heeft deze vergoedingen verlaagd.

Ook bij de meeste andere verzekeringen stijgt de premie, terwijl de vergoedingen van de aanvullende verzekeringen niet hoger zijn. Om niet voor verrassingen te komen staan zal een ieder toch zijn of haar polis dienen te bestuderen.

Zoals je van ons gewend bent hebben we een update gemaakt van een aantal zaken om je weg te vinden binnen de zorgverzekering en/of je kennis weer even op te frissen.

Lees alles

Postadres:
Hambakenwetering 15
5231 DD 's-Hertogenbosch

Bel: 06 364 85 017
of stuur je vraag via whatsapp
(je krijgt binnen 48 uur antwoord).

Overige vragen:
073 - 2200 436

Social media

Je kunt ons ook vinden via onze social media kanalen.