Alopecia Magazine

Het ledenblad van de Alopecia Vereniging ‘HoofdZaak’ is in oktober 2016 gewijzigd en heet nu ‘Alopecia Magazine’. Niet alleen de naam is gewijzigd, ook de vormgeving, de zogeheten look & feel, heeft een ware metamorfose ondergaan. Van ledenblad naar een echt magazine, waarvan wij hopen, dat niet alleen in alopecia geïnteresseerden het blad aantrekkelijk vinden om te lezen, maar ook iedereen die zo op het eerste oog geen raakvlak heeft met alopecia.

Leden en donateurs van de Alopecia Vereniging ontvangen het magazine gratis en kunnen tegen een gereduceerd tarief extra exemplaren bestellen. Ben je geen lid maar wil je graag in bezit komen van het Alopecia Magazine? Dat kan uiteraard!

Kosten voor leden € 3,50 en voor niet-leden € 5,00. (excl. € 3,65 verzendkosten)

Uitgaven Alopecia Magazine bestellen

De gewenste uitgaven zijn te bestellen door het benodigde bedrag over te maken op NL22INGB0008974258. In een mailtje aan uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl kan worden aangegeven om welke uitgaven en aantallen het gaat en naar welk adres deze moeten worden gestuurd. Na ontvangst van het verschuldigde bedrag gaan de uitgaven op de post.

Let op, vergeet niet de verzendkosten ad € 3,65 bij het totaal over te maken bedrag.

Cover alopecia magazine 2016
Cover hoofdzaak 2015 1