Alopecia Magazine

Het Alopecia Magazine, een uniek magazine, wordt uitgegeven door de Alopecia Vereniging en komt jaarlijks uit in de maand oktober. In dit magazine vind je alles over alopecia, van persoonlijke verhalen, tot de laatste ontwikkelingen op het gebied van onderzoek en behandelingen. Tevens lees je in het Alopecia Magazine alles over de vereniging zelf en alle activiteiten die in het jaar plaatsvinden.

Het Alopecia Magazine wordt gemaakt door mensen die zelf met alopecia te maken hebben. Zo is bijvoorbeeld de vormgeving in handen van Nadine (van June Design), de zus van Nadine heeft alopecia. De redactieleden hebben zelf alopecia en weten dan ook als geen ander, waar interesse in is.

Er is niet voor niets gekozen voor een hedendaagse vormgeving. De zogeheten look & feel is helemaal van deze tijd die niet misstaat in wachtruimte of salon, en is daarmee een echt magazine, waarvan wij hopen, dat niet alleen in alopecia geïnteresseerden het blad aantrekkelijk vinden om te lezen, maar ook iedereen die zo op het eerste oog geen raakvlak heeft met alopecia.

Leden en donateurs van de Alopecia Vereniging ontvangen het magazine gratis en kunnen tegen een gereduceerd tarief extra exemplaren bestellen. Ben je geen lid maar wil je graag in bezit komen van het Alopecia Magazine? Dat kan uiteraard!

Kosten voor leden € 3,50 en voor niet-leden € 5,00. (excl. € 3,65 verzendkosten)

Uitgaven Alopecia Magazine bestellen

De gewenste uitgaven zijn te bestellen door het benodigde bedrag over te maken op NL22INGB0008974258. In een mailtje aan uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl kan worden aangegeven om welke uitgaven en aantallen het gaat en naar welk adres deze moeten worden gestuurd. Na ontvangst van het verschuldigde bedrag gaan de uitgaven op de post.

Let op, vergeet niet de verzendkosten ad € 3,65 bij het totaal over te maken bedrag.

alopecia-magazine-2018-cover
cover-alopecia-magazine-2017
Cover alopecia magazine 2016

M    06 364 85 017