Folders en overige uitgaven

Folder algemeen

'Delen van kennis en antwoord op vragen': de introductiefolder van de Alopecia Vereniging, met algemene informatie over alopecia en de Alopecia Vereniging is gratis (maximaal 10 stuks) aan te vragen bij de vereniging. Bestellen kan door een mailtje te sturen naar uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl

Folder HaarOm

Informatiefolder van de Alopecia Vereniging HaarOm bijeenkomsten. Met inhoudelijke informatie over de HaarOm bijeenkomsten. Deze folder is gratis (maximaal 10 stuks) te bestellen door een mailtje te sturen naar: uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl. Uitgebreide informatie over de HaarOm bijeenkomsten is hier te lezen.

Nieuwsbrief

De digitale nieuwsbrief van de Alopecia Vereniging, met daarin het laatste nieuws en ontwikkelingen over alopecia, wordt 6x per jaar verstuurd. Schrijf je in voor de nieuwsbrief onderaan deze pagina en blijf zo op de hoogte van het laatste nieuws en al onze activiteiten en contactdagen.