Folders en overige uitgaven

folder-algemeen-alopecia-verkleind

Folder algemeen

'Delen van kennis en antwoord op vragen': de introductiefolder van de Alopecia Vereniging, met algemene informatie over alopecia en de Alopecia Vereniging is gratis (maximaal 10 stuks) aan te vragen bij de vereniging. Bestellen kan door een mailtje te sturen naar uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl - Voor bestellingen en informatie over kosten van meer dan 10 stuks, e-mail uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl

De folder algemeen is hier (PDF) gratis te downloaden

folder-kids-verkleind

Informatiefolder alopecia bij kinderen

In deze folder wordt op een eenvoudige manier uitgelegd wat alopecia is. Tevens vind je in deze folder verenigingsinformatie en tips m.b.t. kinderen en diens ouders. De folder alopecia bij kinderen is gratis (maximaal 10 stuks) aan te vragen bij de vereniging. Bestellen kan door een mailtje te sturen naar uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl - voor bestellingen en/of informatie over de kosten van meer dan 10 stuks, e-mail uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl

De folder alopecia bij kinderen is hier (PDF) gratis te downloaden.

folder-haarom-verkleind

Folder HaarOm

Informatiefolder van de Alopecia Vereniging HaarOm bijeenkomsten. Met inhoudelijke informatie over de HaarOm bijeenkomsten. Deze folder is gratis (maximaal 10 stuks) te bestellen door een mailtje te sturen naar: uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl.- Voor bestellingen en informatie kosten van meer dan 10 stuks, e-mail uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl

De folder HaarOm is hier (PDF) gratis te downloaden.

Uitgebreide informatie over de HaarOm bijeenkomsten is hier te lezen.

nieuwsbrief-icoon

Nieuwsbrief

De digitale nieuwsbrief van de Alopecia Vereniging, met daarin het laatste nieuws en ontwikkelingen over alopecia, wordt 6x per jaar verstuurd. Schrijf je in voor de nieuwsbrief onderaan deze pagina en blijf zo op de hoogte van het laatste nieuws en al onze activiteiten en contactdagen.