Word lid

Je hebt alopecia en wilt lid worden van de Alopecia Vereniging

Klik dan op onderstaande knop en vul het formulier in.
Let op! Dit formulier is bestemd voor alleen personen met alopecia. Scrol verder indien je donateur wilt worden.

Voordelen lidmaatschap:

• Welkomstpakket
  • Leden ontvangen het tijdschrift 'Alopecia Magazine', een blad met veel nieuws, persoonlijke verhalen en praktische informatie.
  • Leden kunnen via de Alopecia Vereniging gratis advies vragen aan de leden van onze raad van advies. Vragen die veel gesteld worden, worden regelmatig besproken en behandeld en teruggekoppeld via het Alopecia Magazine en/of de website.
  • Leden kunnen gratis deelnemen aan alle diverse activiteiten die de Alopecia Vereniging organiseert.
  • Contact met mede lotgenoten.
  • Leden hebben toegang tot het afgeschermde gedeelte van deze website.
  • Leden hebben toegang tot onze geheime Facebookgroep.
  • Door lid of donateur te worden steun je de vereniging en help je onze doelstellingen beter te verwezenlijken.
  • Als lid van de vereniging ontvang je jaarlijks een brief met daarin een overzicht van de hoogte van en eventuele veranderingen m.b.t. de vergoedingen hulpmiddelen door de diverse zorgverzekeraars.
  • Als lid heb je direct en/of indirect een stem in alle beïnvloedingstrajecten, projecten en overleggen waar de Alopecia Vereniging in participeert.

De contributie bedraagt naar vrije keuze 25, 50 of 75 euro per jaar, per automatische incasso. Let op, de hoogte van het gekozen bedrag heeft geen invloed op de voordelen van het lidmaatschap. Die zijn voor allen gelijk.

Het lidmaatschap loopt van 1 januari tot 1 januari en wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd. Opzeggen kan in het lopende jaar voor het opvolgende jaar, eenvoudig per e-mail: taairaterces.[antispam].@alopecia-vereniging.nl

Ja, ik word lid van de Alopecia Vereniging

Word jaarlijks of éénmalig donateur

Kies later in het formulier voor een éénmalige of jaarlijkse bijdrage.

Ben je een bedrijf of organisatie of persoon? Draag je de Alopecia Vereniging een warm hart toe en wil je ons ondersteunen? Wil je éénmalig of jaarlijks een financiële bijdrage doen? Graag! Wij zijn blij met elke bijdrage, zodat we nog beter de belangen kunnen behartigen van alle mensen met alopecia.

Rechtspersonen (bedrijven, stichtingen etc.) kunnen geen regulier lid, maar wel donateur worden.

Als donateur kan worden gekozen voor:

• Donateur: met een éénmalige bijdrage, de hoogte hiervan kan zelf worden bepaald.
  • Lid-donateur: betaal een jaarlijkse vaste bijdrage van 25, 50 of 75 euro. Deze kan jaarlijks worden stopgezet.

Donateurs ontvangen gratis het Alopecia Magazine.

Dit formulier is alleen bestemd voor rechtspersonen (bedrijven, stichtingen etc.) en personen die wellicht geen alopecia hebben, maar de Alopecia Vereniging een warm hart toedragen.

Ja, ik word donateur van de Alopecia Vereniging