Ledencongres en alv

Voorjaarscongres

Eén maal per jaar organiseert de vereniging in het voorjaar een algemene ledendag en algemene ledenvergadering. Op deze dag is er de gelegenheid elkaar te ontmoeten, worden er interessante sprekers uitgenodigd, kunnen workshops worden gevolgd en is er een infomarkt waar alle mogelijkheden op het gebied van haar, make-up, verwerking van alopecia, omgaan met alopecia etc. worden gepresenteerd.

De eerstvolgende Voorjaarscongres met als thema 'Alopecia, van buiten naar binnen' is op 15 april 2017. Klik hier, voor alle informatie over het congres en de mogelijkheid tot inschrijven.

Hieronder een filmimpressie van het 30 jarig Jubileumcongres 2016

Algemene Ledenvergadering

Tijdens de algemene ledenvergadering legt het bestuur verantwoording af aan haar leden, worden de financiën besproken en de begroting voor het komende jaar voorgelegd aan de leden. Tevens wordt er een presentatie gegeven over alle activiteiten van de Alopecia Vereniging in het voorliggende jaar. Leden krijgen volop de gelegenheid om vragen te stellen en/of hun wensen kenbaar te maken.

Alle stukken zijn te vinden via deze link.

Algemene ledenvergadering 2015
Samen buiten in de zon