Alopecia zwemavond 1 juli 2018

Geplaatst op 02-05-2018  -  Categorie: Algemeen

alopecia-zwemavond-2018-verkleindZondag 1 juli 2018 van 16.30 tot 22.00 uur zwemmen in Recreatiebad Merwestein te Nieuwegein.

Heb je alopecia en wil je lekker ongedwongen zwemmen in een volledig voor ons gereserveerd zwembad? Dat kan op de Alopecia Zwemavond. Ook dit jaar organiseert de Alopecia Vereniging weer een zwemavond, bedoeld voor iedereen met alopecia.

De Alopecia Zwemavond wordt mede mogelijk gemaakt door sponsoring van sportcentrum Merwestein. In het recreatiebad Merwestein is heel veel te beleven. Zo is er voor de kleinste kinderen een speelhoek met Aquajungle, waar zij heerlijk kunnen spelen. Oudere kinderen en natuurlijk ook de volwassenen, kunnen glijden van de interactieve glijbaan, een ijskoude bucket-game spelen, zwemmen in de wildwaterkreek en het golfslagbad.

Voor leden van de Alopecia Vereniging is deze zwemavond GRATIS! Kinderen met alopecia mogen hun ouders gratis meenemen en volwassenen 1 introducé.

Heb je alopecia maar ben je geen lid? Niet leden betalen een bijdrage van 25 euro en je mag 1 introducé gratis meenemen.

Ook aan de inwendige mens wordt gedacht. Elk lid (+ 1 introducee) of betalende deelnemer (+ 1 introducee) ontvangt twee eetconsumpties en drie drankconsumpties.

Schrijf je hier in voor de Alopecia zwemavond op 1 juli 2018

Voor meer informatie over de zwemavonden van de Alopecia Vereniging Klik hier

Wilt u ook uw eigen verhaal hier publiceren?

Vertel ons uw verhaal!

Meer informatie over 'Hoe om te gaan met alopecia?'