Alopecia Zwemavond 2017

Geplaatst op 01-08-2017  -  Categorie: Algemeen

Op zondag 27 augustus 2017 van 16.30 tot 20.00 uur te Recreatiebad Merwestein.

Heb je alopecia en wil je lekker ongedwongen zwemmen in een volledig voor ons gereserveerd zwembad? Dat kan op de Alopecia Zwemavond. Ook dit jaar organiseert de Alopecia Vereniging weer een zwemavond, bedoeld voor iedereen met alopecia.

Dit jaar wordt de Alopecia Zwemavond mede mogelijk gemaakt door sponsoring van sportcentrum Merwestein. Het recreatiebad Merwestein is pas geheel gerenoveeerd en er is heel veel te beleven. Zo is er voor de kleinste kinderen een speelhoek met Aquajungle, waar zij heerlijk kunnen spelen. Oudere kinderen en natuurlijk ook de volwassenen, kunnen glijden van de interactieve glijbaan, een ijskoude bucket-game spelen, zwemmen in de wildwaterkreek en het golfslagbad.

Voor leden van de Alopecia Vereniging is deze zwemavond GRATIS! Kinderen met alopecia mogen hun ouders gratis meenemen en volwassenen 1 introducé.

Heb je alopecia maar ben je geen lid? Niet leden betalen een bijdrage van 25 euro en je mag 1 introducé gratis meenemen.

Ook aan de inwendige mens wordt gedacht. Elk lid (+ 1 introducee) of betalende deelnemer (+ 1 introducee) ontvangt twee eetconsumpties en drie drankconsumpties.

Schrijf je hier in voor de Alopecia Zwemavond 27 augustus 2017

Voor meer informatie over de zwemavonden van de Alopecia Vereniging Klik hier

Wilt u ook uw eigen verhaal hier publiceren?

Vertel ons uw verhaal!

Meer informatie over 'Hoe om te gaan met alopecia?'