Alopecia Zwemavond 6 oktober 2019

Geplaatst op 09-07-2019  -  Categorie: Hoofditem

Heb je alopecia en wil je lekker ongedwongen zwemmen in een volledig voor ons gereserveerd zwembad? Dat kan! Ook dit jaar organiseren we weer de Alopecia Zwemavond, bedoeld voor iedereen met alopecia.

De Alopecia Zwemavond vindt plaats in sportcentrum Merwestein in Nieuwegein, mede dankzij haar sponsoring. In het recreatiebad van Merwestein is heel veel te beleven! Zo is er voor de kleinste kinderen een speelhoek met Aquajungle, waar zij heerlijk kunnen spelen. Oudere kinderen en natuurlijk ook de volwassenen, kunnen glijden van de interactieve glijbaan, een ijskoude bucket-game spelen, zwemmen in de wildwaterkreek en het golfslagbad.
Voor leden van de Alopecia Vereniging is deze zwemavond GRATIS! Kinderen met alopecia mogen hun ouders gratis meenemen en volwassenen 1 introducé.
Heb je alopecia maar ben je geen lid? Niet leden betalen een bijdrage van 25 euro en je mag 1 introducé gratis meenemen.
Ook aan de inwendige mens wordt gedacht. Elk lid (+ 1 introducee) of betalende deelnemer (+ 1 introducé) ontvangt twee eetconsumpties en drie drankconsumpties.

Schrijf je hier in voor de Alopecia zwemavond

Voor meer informatie over de zwemavonden van de Alopecia Vereniging Klik hier

Postadres:

Bel: 06 364 85 017
of stuur je vraag via whatsapp
(je krijgt binnen binnen 48 uur antwoord).

Overige vragen: