Nationale Alopecia Beurs - 27 mei 2017

Geplaatst op 02-05-2017  -  Categorie: Algemeen

Op zaterdag 27 mei 2017 – van 13.00 tot 16.00 uur – organiseert de Alopecia Vereniging haar eerste Nationale Alopecia Beurs in het charmante kasteel Rhoon, (direct onder Rotterdam).

Tijdens deze dag presenteren diverse bedrijven hun producten en/of diensten, zoals mutsjes, haarwerken, haarstukken, onderhoudsproducten, wimpers, (PMU)wenkbrauwen, make-up, gezondheid, voeding, psychologische ondersteuning, immuunsysteem etc. Kortom, alles waar mensen met alopecia, haaruitval en haarverlies in zijn geïnteresseerd.

Toegang tot de Nationale Alopecia Beurs is gratis voor leden van de Alopecia Vereniging. Alle overige geïnteresseerden betalen een kleine bijdrage a.d. € 5,- p.p. Inschrijven hoeft niet, maar je mag ons altijd via dit Facebook-bericht laten weten of je komt!

De organisatie van de Alopecia Beurs wordt gecoördineerd door Hilde Kloosterman. Heb je vragen? Stuur een mailtje naar taairaterces.[antispam].@alopecia-vereniging.nl

Wilt u ook uw eigen verhaal hier publiceren?

Vertel ons uw verhaal!

Meer informatie over 'Hoe om te gaan met alopecia?'