Verenigingsblad Alopecia Magazine

Geplaatst op 15-03-2017  -  Categorie: Algemeen

Cover alopecia magazine 2016 253x358Deze week ontvangen onze leden weer het verenigingsblad van de Alopecia Vereniging. In het kader van de naamsbekendheid van alopecia, heeft het bestuur van de Alopecia Vereniging besloten de naam van haar ledenblad te wijzigen.

De oude naam ‘HoofdZaak’ wordt nu ‘Alopecia Magazine’. Niet alleen de naam is gewijzigd, ook de vormgeving, de zogeheten look & feel, heeft een ware metamorfose ondergaan. Van ledenblad naar een echt magazine, waarvan wij hopen, dat niet alleen in alopecia geïnteresseerden het blad aantrekkelijk vinden om te lezen, maar ook iedereen die zo op het eerste oog geen raakvlak heeft met alopecia.

Met groot plezier en veel inzet heeft de nieuwe redactie het Alopecia Magazine gemaakt en zeer benieuwd naar wat je vindt van het uiteindelijke resultaat. Leden van de Alopecia Vereniging ontvangen het magazine gratis en kunnen tegen een gereduceerd tarief extra exemplaren bestellen. Ben je geen lid maar wil je graag in bezit komen van het Alopecia Magazine? Dat kan uiteraard! Alle informatie over bestellen van alle uitgaven (als folders, flyers, schoolpakket en het magazine) van de Alopecia Vereniging lees je hier.

Wilt u ook uw eigen verhaal hier publiceren?

Vertel ons uw verhaal!

Meer informatie over 'Hoe om te gaan met alopecia?'