Vergoedingen zorgverzekeraars 2018

Geplaatst op 28-11-2017  -  Categorie: Algemeen

Het einde van het lopende verzekeringsjaar is nabij. De vraag dringt zich weer op of je bij je huidige zorgverzekeraar nog een passende dekking hebt. Zorgpakketten worden immers aangepast. Zijn er wijzigingen waardoor het voor mij aantrekkelijk is om over te stappen? Inmiddels hebben alle zorgverzekeraars de premies 2018 voor hun verzekeringen bekend gemaakt. Een gunstige dekking ten aanzien van de aanschaf van een pruik, haarwerk of andere alternatieve haaroplossing staat bij veel van onze leden voorop of is ten minste van belang.

We zien ten opzichte van vorig jaar bij de top 6 zorgverzekeraars in de vergoedingen voor haarwerken wederom weinig veranderingen. Om niet voor verrassingen te komen staan zal een ieder toch zijn of haar polis dienen te bestuderen.

Zoals je van ons gewend bent hebben we een aantal zaken op een rij gezet en geven een aantal tips om je weg te vinden binnen de zorgverzekering of je kennis weer even op te frissen. Lees hier verder

Wilt u ook uw eigen verhaal hier publiceren?

Vertel ons uw verhaal!

Meer informatie over 'Hoe om te gaan met alopecia?'