HEADER 008

GrootAlopecia Magazine

Het verenigingsblad ‘Alopecia Magazine’ wordt gratis aan de leden en donateurs verzonden. Het Alopecia Magazine is ook los (bij) te bestellen. Kosten voor leden € 3,50 en voor niet-leden € 5,00. (excl. € 3,65 verzendkosten) Zie verder onderaan deze pagina (boven de foto's).

Naast het Alopecia Magazine is er ook een digitale nieuwsbrief en deze wordt 6x per jaar verstuurd. Inschrijven voor de nieuwsbrief voor zowel leden als niet-leden kan in het invuldveld 'nieuwsbrief aanmelden' onderaan deze pagina.

Informatie folder Alopecia Vereniging

'Delen van kennis en antwoord op vragen': Introductiefolder van de Alopecia Vereniging, gratis (maximaal 10 stuks) aan te vragen bij de vereniging. Bestellen kan door een mailtje te sturen naar uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl

Het 'Schoolpakket'

het Schoolpakket is een informatiepakket voor kinderen om school en klas te informeren over alopecia. Dit pakket kost € 8,50,- voor leden en € 10,00 voor niet-leden (excl. € 3.65 verzendkosten).

Boek 'Het meisje met zonder haar'

leuk voorleesboek voor kinderen van 8 tot 12 jaar over een jong meisje met alopecia en hoe zij daarmee omgaat. Dit boek is te bestellen via de vereniging en kost € 10,50 voor leden en € 12,50 voor niet-leden (excl. € 3,65 verzendkosten).

Folder HaarOm bijeenkomsten

Informatiefolder van de Alopecia Vereniging HaarOm bijeenkomsten. Met inhoudelijke informatie over de HaarOm bijeenkomsten. Deze folder is gratis (max. 10 stuks) te bestellen door een mailtje te sturen naar: uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl. Voor uitgebreide informatie over HaarOm klik hier.

Uitgaven Alopecia Magazine (voorheen HoofdZaak) bestellen

De gewenste uitgaven zijn te bestellen door het benodigde bedrag over te maken op NL22INGB0008974258. In een mailtje aan uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl kan worden aangegeven om welke uitgaven en aantallen het gaat en naar welk adres deze moeten worden gestuurd. Na ontvangst van het geld gaan de uitgaven op de post.

Let op, vergeet niet de verzendkosten ad € 3,65 bij het totaal over te maken bedrag.

Uitgave 2016

Cover alopecia magazine 2016 143x202