HEADER 004

Webshop

alopecia-magazine-2018-coverHet verenigingsblad ‘Alopecia Magazine’ wordt gratis aan de leden en donateurs verzonden. Het Alopecia Magazine is ook los (bij) te bestellen. Kosten voor leden € 3,50 en voor niet-leden € 5,00. (excl. € 3,65 verzendkosten) Zie verder onderaan deze pagina (boven de foto's).

Naast het Alopecia Magazine is er ook een digitale nieuwsbrief en deze wordt 6x per jaar verstuurd. Inschrijven voor de nieuwsbrief voor zowel leden als niet-leden kan in het invuldveld 'nieuwsbrief aanmelden' onderaan deze pagina.

Informatie folder Alopecia Vereniging

'Delen van kennis en antwoord op vragen': Introductiefolder van de Alopecia Vereniging, gratis (maximaal 10 stuks) aan te vragen bij de vereniging. Bestellen kan door een mailtje te sturen naar uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl - voor bestellingen en/of informatie over de kosten van meer dan 10 stuks, e-mail uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl

De informatiefolder Alopecia Vereniging is hier (PDF) gratis te downloaden.

Informatiefolder alopecia bij kinderen

In deze folder wordt op een eenvoudige manier uitgelegd wat alopecia is. Tevens vind je in deze folder verenigingsinformatie en tips m.b.t. kinderen en diens ouders. De folder alopecia bij kinderen gratis (maximaal 10 stuks) aan te vragen bij de vereniging. Bestellen kan door een mailtje te sturen naar uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl - voor bestellingen en/of informatie over de kosten van meer dan 10 stuks, e-mail uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl

De folder alopecia bij kinderen is hier (PDF) gratis te downloaden.

Het 'Schoolpakket'

Het Schoolpakket is een informatiepakket voor kinderen om school en klas te informeren over alopecia. Het schoolpakket is GRATIS voor leden van de Alopecia Vereniging, en te bestellen via uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl

Voor donateurs kost het schoolpakket € 8,50 en € 10,00 voor niet-leden/donateurs (excl. € 3.65 verzendkosten). Als je het pakket wilt bestellen, geef dan per mail je naam en adresgegevens door aan de vereniging. Je krijgt het pakket toegestuurd na overmaking van kosten + verzendkosten naar IBAN NL22INGB0008974258 t.n.v. Alopecia Vereniging te Zoetermeer.

Boek 'Het meisje met zonder haar'

Leuk voorleesboek voor kinderen van 8 tot 12 jaar over een jong meisje met alopecia en hoe zij daarmee omgaat. Het boekje is GRATIS per e-mail te bestellen voor leden van de Alopecia Vereniging. Voor donateurs kost het boekje € 10,00 en € 12,50 voor niet-leden/donateurs (excl. € 3,65  verzendkosten). Je krijgt het pakket toegestuurd na overmaking van kosten + verzendkosten naar IBAN NL22INGB0008974258 t.n.v. Alopecia Vereniging te Zoetermeer.

Folder HaarOm bijeenkomsten

Informatiefolder van de Alopecia Vereniging HaarOm bijeenkomsten. Met inhoudelijke informatie over de HaarOm bijeenkomsten. Deze folder is gratis (max. 10 stuks) te bestellen door een mailtje te sturen naar: uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl - voor bestellingen en kosten van meer dan 10 stuks, e-mail uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl

De folder HaarOm bijeenkomsten is hier (PDF) gratis te downloaden.

Voor uitgebreide informatie over HaarOm klik hier.

Uitgaven Alopecia Magazine bestellen

De gewenste uitgaven zijn te bestellen door het benodigde bedrag over te maken op NL22INGB0008974258. In een mailtje aan uaerub.[antispam].@alopecia-vereniging.nl kan worden aangegeven om welke uitgaven en aantallen het gaat en naar welk adres deze moeten worden gestuurd. Na ontvangst van het geld gaan de uitgaven op de post.

Let op, vergeet niet de verzendkosten ad € 3,65 bij het totaal over te maken bedrag.

Uitgave 2018

alopecia-magazine-2018-cover

Uitgave 2017

cover-alopecia-magazine-2017