Inschrijfformulier

Dit formulier is bestemd voor alléén personen met alopecia, en/of ouders van een minderjarige met alopecia.

Alléén leden kunnen gratis deelnemen aan alle activiteiten die de Alopecia Vereniging organiseert en hebben o.a. toegang tot het afgesloten gedeelte van deze website, forum en de geheime Facebookgroep.

De contributie bedraagt naar keuze 25, 50 of 75 euro per jaar, per automatische incasso. Het lidmaatschap loopt van 1 januari tot 1 januari en wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd.

Ja, ik word lid van de Alopecia Vereniging:

Contact privé

Lidmaatschap

Als het lidmaatschap wordt aangegaan voor iemand die zelf nog geen 16 jaar is, dan ook hieronder s.v.p. de gegevens van het kind invullen. (Sommige activiteiten van de vereniging – zoals de Kinderdag – zijn gericht op kinderen).”

Lees hier de Privacy verklaring van de Alopecia Vereniging

Voor het opzeggen geldt een opzegtermijn van 4 weken. Het lidmaatschap eindigt dan op 1 januari van het eerstkomende jaar. Diverse zorgverzekeraars vergoeden het lidmaatschap van een patiëntenvereniging.

Rechtspersonen (bedrijven, stichtingen etc.) kunnen geen lid maar wel donateur worden. Wil je donateur worden? Klik hier

De regels van de vereniging vindt u in de Statuten en het Huishoudelijk reglement (pdf).

Beveiligingscode Beveiligingscode

Nieuwsbrief aanmelden

Footer voor mensen met haarverlies

Social media

Je kunt ons ook vinden via onze social media kanalen.

Heb je nog vragen?

Stel hier je vraag