Bestuur loopt mee met Ton Westerik

Geplaatst op 29-05-2021  -  Categorie: Algemeen historie

a82b2c51-1113-44ed-8fed-93fcf8502779

In ons vorige bericht bracht de verenging al het geweldige nieuws dat Ton Westerik, vader van Amée (sinds kort Alopecia) zich graag wil inzetten om geld binnen te halen voor de Alopecia Vereniging en de naamsbekendheid te vergroten.

HOE?
Door te lopen. Van 29 april tot en met 2 juni. In 35 dagen wil hij zoveel mogelijk gesponsorde kilometers lopen voor de Alopecia Vereniging.

AL MEER DAN 1.000 KILOMETER
Ondertussen heeft Ton al meer 1.000 km gelopen. Hij is gestart in de buurt van Harlingen op 29 april.

BESTUURSLEDEN WANDELEN MEE
Gisterochtend 28 mei zochten de bestuursleden Max, Mariken en Robin onze wandelende Ton op in Kijkduin (Den Haag) en ze vergezelden Ton al wandelend langs het strand naar de badplaats Scheveningen.
Na een lunch op het strand ging Ton alleen verder met zijn wandeltocht, nog 20 kilometer te gaan die middag om vervolgens te gaan overnachten in Noordwijk.

ZOVEEL MOGELIJK GELD INZAMELEN VOOR DE VERENIGING

SPONSOR JIJ MEE?
Heb je nog niet gesponsord en wil je dat alsnog doen? Gebruik dan onderstaande link en steun Ton in zijn ronduit geweldige prestatie om geld in te zamelen voor de vereniging.

Klik hier om ook te sponsoren