De Alopecia Kinderdag 2023

Geplaatst op 04-07-2023  -  Categorie: Algemeen

De Alopecia Kinderdag 2023
Kom spelen. Iedereen doet mee!

Op zondag 10 september van 13:30 tot 17:00 uur op een locatie in het midden van het land.

Ben je tussen de 4 en 14 jaar? Kom dan ook spelen en neem je ouders of verzorgers én 1 zusje, broertje of vriendje of vriendinnetje mee.

Kom samen spelen buiten in de speeltuin of doe mee met de spelletjes die we organiseren. Of als je liever wilt tekenen of knutselen, kan dat ook. Het leukst is natuurlijk om ook andere kinderen te ontmoeten die alopecia hebben.

Buiten, maar ook binnen, zijn we altijd onder begeleiding van professionele ingehuurde kinderbegeleiders.

Nieuwsgierig naar wat we gaan doen en wat we gaan zien? We vertellen je later mee, maar reserveer nu alvast je plek.

Programma voor de ouder en de begeleider
Voor de volwassenen organiseren we uiteraard een inhoudelijk programma dat je meer informatie geeft over alopecia bij kinderen. Ook over dit programma vertellen we later meer.

Praktisch
De Alopecia Kinderdag is gratis toegankelijk voor leden van de Alopecia Vereniging (ouders en kinderen tussen de 4 en 14 jaar). Per gezin zijn twee volwassenen en twee kinderen tussen de 4 en 14 jaar welkom. Een kind met Alopecia mag dus 1 zusje, broertje, vriend of vriendinnetje meenemen.
Niet leden betalen €25,-.

Schrijf je nu in!