Meld je aan voor Alopecia Actief

Geplaatst op 21-04-2022  -  Categorie: Hoofditem

alopecia-actiefv2-tekengebied-1

Meld je aan voor Alopecia Actief

Heb jij ook Alopecia? En wil je graag met anderen in contact komen en op een actieve manier praten over wat Alopecia voor jou betekent?

Doe dan mee aan onze gloednieuwe activiteit: Alopecia Actief!

ONTMOETING

De eerste editie vindt plaats op 22 mei in het Van der Valk Hotel de Witte Bergen in Hilversum. Deze editie is gericht voor mensen uit midden-Nederland. Trek gemakkelijke schoenen aan, want we gaan ook de hei op die naast het hotel ligt.

INSPIREREN

Laten we elkaar inspireren om ook mét Alopecia vol in het leven te staan.

We gaan onder andere op zoek naar wat ieder van ons helpt om een goed gevoel over jezelf te hebben, wat helpt bij sociale contacten en activiteiten waar mensen kunnen zien of merken dat je Alopecia hebt en wat helpt bij nieuwsgierige blikken of lastige vragen.

DE MENS ACHTER ALOPECIA

Deze bijeenkomst gaat niet over haarwerken en make-up, maar over de mens achter (en mét ;-)) Alopecia met zijn of haar kwaliteiten, interesses en ideeën. De bijeenkomst is bedoeld voor volwassenen met Alopecia (vrouwen én mannen) en zowel voor leden van de alopeciavereniging als niet-leden. Er kunnen 20 mensen deelnemen aan deze bijeenkomst.

AANMELDEN

Voor leden is de bijeenkomst gratis, niet-leden betalen €10,-

Je kunt je hier https://www.alopecia-vereniging.nl/activiteiten/73/alopecia-actief-22-mei aanmelden voor de Alopecia Actief bijeenkomst op 22 mei van 13:30 tot 16:30. De inloop is vanaf 13 uur.

LOCATIE BIJEENKOMST

Locatie van de bijeenkomst:

Hotel Hilversum - de Witte Bergen,

Rijksweg 2, 3755 MV Eemnes (Laren).

Het hotel is direct aan de afslag van de A1 gelegen en parkeren is gratis.

De komende tijd zullen ook in andere regio’s dergelijke bijeenkomsten georganiseerd worden.