Meld je aan voor Alopecia Actief

Geplaatst op 24-04-2024  -  Categorie: Algemeen

Meld je aan voor Alopecia Actief
Heb jij ook Alopecia? Wil je graag met anderen in contact komen en op een actieve manier praten over wat haarverlies voor jou betekent? Doe dan mee aan de activiteiten van: Alopecia Actief!

Netwerken
In heel het land hebben we netwerken van Alopecia Actief. Per regio houden we via een app-groep contact en maken we samen plannen voor een activiteit. Denk bijvoorbeeld aan een wandeling of ergens koffie drinken. Soms met vier mensen, dan weer met een groepje van acht of tien. De Alopecia Vereniging trakteert op een kopje thee of koffie!

Wandelen, koffiedrinken, tenttonstelling bezoeken…..
Er zijn de afgelopen jaren al verschillende activiteiten geweest. Zoals een wandeling in Graven, in Hilversum en een koffie-ontmoeting in Leiden. De laatste activiteit was een wandeling bij de Reeuwijkse Plassen. In Zuid-Holland is het volgende uitje al gepland: zondagochtend 30 juni maken we een stadswandeling in Den Haag. Leuk als je aansluit!

Inspireren
Laten we elkaar inspireren om ook mét Alopecia vol in het leven te staan. Bij Alopecia Actief is er volop ruimte om het te hebben over onze persoonlijke ervaringen en hoe je omgaat met reacties uit de omgeving. Tegelijkertijd is het ook gezellig, en hebben we het over de mens achter (en mét ;-)) Alopecia met zijn of haar kwaliteiten, interesses en ideeën. De activiteiten zijn bedoeld voor volwassenen met Alopecia (vrouwen én mannen) en zowel voor leden van de Alopecia Vereniging als niet-leden.

Aanmelden
Wil jij meedoen met Alopecia Actief? Laat ons weten in welke gemeente je woont en of je toestemming geeft om je toe te voegen aan de app-groep in jouw regio. Mail naar: feitcAaicepolA.[antispam].@alopecia-vereniging.nl
Onze vereniging wordt gerund door vrijwilligers. Een activiteit kan dus alleen plaatsvinden als leden samen een plan hebben om een activiteit in de buurt te organiseren.